Andrea Deregibus

Дерегібус Андреа

професор клінічної гнатології та ортодонтії університету Турин, Італія

“Функціональна апаратура - коли та як використовувати”

2-денний курс з функціональної ортодонтії
Київ, 25-26.02.17

Детально про лектора

Andrea Deregibus - професор клінічної гнатології та ортодонтії університету Турин, Італія. 

  • Директор та професор школи післядипломної освіти ортодонтів університету Турин.  
  • Керівник ортогнатодонтичного департаменту госпіталю "Città della Salute e della Scienza Hospital” Член Італійського Товариства Ортодонтів (SIDO) з 1983 року.
  • Член-засновник Міжнародної асоціації функціональної оклюзії (IFUNA)
  • Президент Італійської Академії кінезіології та краніо-мандибулярної електроміографії (AIKECM)
  • Президент Італійського товариства краніо-фаціальної дисфункції (SIDA)
  • Повноправний член Товариства Store Kro - найбільш ексклюзивного світового об’єднання по вивченню оральної фізіології.

Детально про курс

Функціональні апарати - це ортодонтичні апарати, що впливають на лицевий скелет зростаючої дитини у зонах росту швів та суглобів. Унікальність функціональних апаратів полягає в  їх способі передачі/ трансляції сили. Вони не впливають на зуби як звичайні ортодонтичні апарати з використанням механічних елементів (таких як пружини, еластики, гвинти і т.п.). Їх ще називають пасивними, оскільки вони діють лише при скороченні жувальних м’язів (коли дитина закриває рот). Таким чином, вони передають, усувають або направляють природну силу м’язів. Функціональні апарати, як правило, двохщелепові і при їх дії сила з одного зубного ряду передається на інший зубний ряд, але в протилежному напрямку.

Першим відомим апаратом, в якому використовується функціональна дія м’язів, був моноблок П'єра Робіна (Pierre Robin’s Monobloc). Проте, класичним функціональним апаратом можна вважати активатор Андрезена, який знайшов застосування для корекції сагітальних аномалій прикусу.

Робота Андрезена дала початок двом напрямкам функціональних апаратів: перша з них – функціонально направляюча, використовується у рамках терапії, що передбачає низький рівень дотримання пацієнтом режиму лікування (переважно у Північній Америці, Данії та Великобританії), друга - функціонально діюча, у рамках терапії, що передбачає високий рівень дотримання пацієнтом режиму лікування (переважно у Південній Америці та решті Європи)

Новий крок в покращенні функціональних апаратів було зроблено з введенням накусочної площадки. Таким чином, були створені нові категорії функціональних апаратів.

Функціональні апарати останнім часом знаходяться в центрі гострих дискусій. Насправді, досі немає остаточної відповіді на питання як і чи взагалі працюють функціональні апарати.

У контексті клінічних випробувань піднімається ряд важливих проблем, а саме: питання етики, різниця у темпі росту кісток (враховуючи стать, вік, тощо), дотримання пацієнтами режиму терапії, складність вибору контрольної групи (пацієнти, які пройшли лікування та які зовсім не лікувались). У будь-якому випадку, перед нами постає проблема порівняння різних груп та аналізу результатів.

За останні 30 років багато вчених досліджували ортопедичний ефект висування нижньої щелепи функціональними апаратами в експериментах на тваринах.

Експерименти підтверджують, що нижня щелепа мавп і щурів відповідає на функціональну стимуляцію і при цьому відбувається перебудова суглобової ямки, м’язів і зв’язок тих структур зубо-щелепової системи, які задіяні при лікуванні. І ці дослідження на тваринах напряму зв’язані з клінічною практикою використання функціональних апаратів.

 Підводячи підсумок, можна сказати, що:

  1. одноетапна протракція продукує менш виражені фактори росту ендотелія судин в порівнянні з багатоетапною,
  2. раннє вилучення апарату призводить до зменшення утворення кісткової тканини в порівнянні з природнім ростом,
  3. найвищий рівень формування нової кісткової тканини був зареєстрований на 30-й день протракції,
  4. формування хрящеподібної кістки в суглобовій ямці у відповідь на фронтальне позиціонування нижньої щелепи регулюється молекулярними маркерами,
  5. новий хрящ був сформований в задній частині суглобового відростку.

Можна вважати, що робота функціональних апаратів в певній мірі узгоджується з серво-системною теорією лицевого росту. Серво-системна теорія передбачає наступне: якщо ріст відбувається за рахунок проліферації диференційованих хондробластів (наприклад в ділянках швів основи черепа) то ефект місцевих біомеханічних факторів проявиться зміною напрямку росту; якщо ж ріст здійснюється за рахунок проліферації пре-хондробластів (наприклад суглобова ділянка росту), ефект місцевих біомеханічних факторів проявиться збільшенням об'єму росту.

Під час лекції автор:

  • представить одну з новітніх «сімей» функціональних апаратів ”Function Generating Bite” (the FGB Family) з гнатологічною дією.
  • запропонує власний протокол використання FGB (the FGB Family) в профілактиці краніо-щелепних розладів.
  • озвучить  ряд важливих проблем, а саме: питання етики, різниця у темпі росту кісток (враховуючи стать, вік, тощо), дотримання пацієнтами режиму терапії, складність вибору контрольної групи (пацієнти, які пройшли лікування та які зовсім не лікувались). 
  • надасть  оглядову інформацію щодо новітніх тенденцій використання функціональних апаратів на основі  публікацій основних впливових періодичних видань. 

Місце проведення

готель RADISSON BLU KYIV PODIL, Київ, вул. Братська 17-19
(найближчі станції метро "Контрактова площа", "Поштова площа")

Реєстрація та оплата

Вартість участі: 5.400 грн

у вартість включено: обіди, кава-перерви та синхронний переклад з англійської на російську

Реєстрація за телефонами:
(067) 314 17 93
(067) 672 26 62

Увага! Обов’язкова попередня електронна реєстрація!
Кількість місць обмежена.

Погодинна програма

25.02.17

08:00 - 09:00 - реєстрація
09:00 - початок курсу
11:00 - 11:30 - кава-перерва
13:00 - 14:00 - обід
15:30 - 16:00 - кава-перерва
18:00 - закінчення 1-го дня курсу

26.02.17

08:00 - 09:00 - реєстрація
09:00 - початок курсу
11:00 - 11:30 - кава-перерва
13:00 - 14:00 - обід
15:30 - 16:00 - кава-перерва
18:00 - закінчення 2-го дня курсу